Holding, Category Management en Vastgoed

Ons kantoor in Culemborg bestaat uit Holding, Category Management en Vastgoed. Hier werken ongeveer 130 mensen die zich iedere dag bezighouden met category management, vastgoed, hr, it, logistiek, finance, tax, marketing & communicatie, sales en operations.

De afdeling Category Management bestaat uit Category Management Food en Non-Food, Kwaliteit, CR, Prijs & Calculatie. Door deze afdelingen worden alle producten die onze klanten in het filiaal kopen ingekocht en ingedeeld in het juiste schap met de juiste prijs en kwaliteit verhouding. Hiernaast wordt er gekeken naar de kwaliteit van de producten en doen wij er als bedrijf alles aan om verantwoord en duurzaam onze producten in te kopen en te ondernemen.

De afdeling Vastgoed is verantwoordelijk voor de fysieke uiting van onze strategie, namelijk de filialen. De afdeling zorgt voor het aankopen, verkopen, huren en verhuren van onze panden. Hiernaast kijken zij naar de beste locaties voor nieuwe filialen en hoe daar een filiaal gerealiseerd kan worden. Zo zorgen wij dat de klant altijd een ALDI binnen bereik heeft.

Ben je op zoek naar een vacature bij onze Holding, Category Management of Vastgoed?

 
VACATURES

 

Regiokantoren

Naast Holding, Category Management en Vastgoed heeft ALDI ook negen regio verkoopkantoren met ieder een distributiecentrum. Deze kantoren bestaan uit de afdelingen hr, (financiƫle) administratie, inkoop, vastgoed, logistiek. De kantoren zijn strategisch geplaatst in Best, Culemborg, Drachten, Groenlo, Ommen, Roermond, Roosendaal, Zaandam en Zoetermeer. Wil je weten of er een vacature is bij het regiokantoor in de buurt van jouw woonplaats?

 
VACATURES